Szkolenia biznesowe – twarde i miękkie

jarmoluk / Pixabay

Szkolenia biznesowe stają się coraz bardziej popularne. W związku z tym, że konkurencja na rynku pracy jest ogromna, warto dbać o swój rozwój i korzystać z możliwości, jaką są szkolenia biznesowe. Najlepiej dobierać je do typu stanowiska, na które zamierzamy kandydować. Jak dzielimy szkolenia? Czym są szkolenia twarde i miękkie?

Szkolenia biznesowe miękkie

Szkolenia miękkie mają na celu rozwijanie indywidualnych cech osób biorących w nich udział. Ich głównym zadaniem jest rozwijanie tzw. kompetencji miękkich. Wiążą się one z tym, jacy jesteśmy, jaki posiadamy temperament, a także jak radzimy sobie w określonych sytuacjach (np. stresowych). Każdy człowiek posiada wady i zalety. Dzięki ich rozpoznaniu wie, nad czym jeszcze powinien popracować oraz w czym czuje się najlepiej. Szkolenia miękkie to przykładowo: kursy asertywności, zarządzania czasem, negocjacje biznesowe, nauka radzenia sobie ze stresem.

Szkolenia biznesowe twarde

Szkolenia twarde służą przekazywaniu konkretnej wiedzy. Pomagają zdobywać określone umiejętności zawodowe. Należą do nich wszelkie kursy (np. językowe), zdobyte certyfikaty, uprawnienia, szkolenia (przykładowo: informatyczne, fryzjerskie, na obsługę wózków widłowych).

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*