Wizytówki – tradycyjne, czy designerskie?

vixrealitum / Pixabay

Pomimo tego, że nasz świat zdominowały nowoczesne technologie, nadal wiele osób decyduje się na posiadanie wizytówek. Dzięki nim, można zawsze pozostawić swoje dane kontaktowe osobie, na kontakcie której nam zależy. Niezależnie od gałęzi biznesu, posiadając własną firmę lub pełniąc ważną funkcję, warto zdecydować się na druk wizytówek, aby móc z nich w ten sposób skorzystać. Kłopotliwy bywa wybór wzoru wizytówki, ponieważ w sieci dostępne są ich setki, a każdy grafik może stworzyć kolejny.

Co musi znaleźć się na wizytówce?

Najważniejsze, aby nie zabrakło na niej podstawowych informacji:

  • nazwy firmy,
  • stanowiska,
  • imienia i nazwiska,
  • numeru telefonu,
  • adresu e-mail,
  • logo firmy.

Nie powinno się też przesadzać z nadmiarem danych, które znajdą się na wizytówce. Wówczas robi się ona chaotyczna i nie zachęca do zapoznania się z treścią.

Sprawdź https://www.dobredrukowanie.pl/drukarnia/Wizytowki-druk.

Jaki wzór wizytówki wybrać?

Aby móc zdecydować się na druk wizytówek, najpierw trzeba je zaprojektować. Można też skorzystać z jednej z dostępnych opcji. Wybór kolorystyki i wzornictwa powinien współgrać z zajmowanym stanowiskiem i branżą. Inaczej będzie wyglądała dobra wizytówka grafika, czy artysty, a inaczej ta należąca do adwokata, czy profesora. Na pewno wizytówka może świadczyć o człowieku, dlatego warto poświęcić choć chwilę na jej projekt. Dzisiaj modne są wizytówki minimalistyczne, na których znajduje się oszczędna grafika i niewiele treści. Najlepiej wybrać czytelną czcionkę, aby nikt nie miał problemów z jej rozszyfrowaniem.

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*